• O Nas
  • Nasze marki
  • Zaufali nam
  • Team
  • Kontakt

Warunki sprzedaży

Aktualizacja: 28.02.2024​

CENY
 
  1. Wszystkie ceny w cennikach i panelu B2B na stronie https://i-surf.pl podajemy brutto, co oznacza, że zawierają one podatek VAT w wysokości 23%.
  2. Obowiązującymi cenami są te z panelu B2B.
  3. Ceny mogą ulegać zmianie, a wraz z aktualizacją nowych cen w panelu B2B, stają się one obowiązujące bez dodatkowego ogłoszenia.
  4. Cena detaliczna B2C” (zwana też RRP) jest to sugerowana cena sprzedaży dla ostatecznego odbiorcy. Pojawia się ona w panelu B2B jako informacja wspomagająca.
  5. Przystępując do współpracy z I-SURF Distribution nabywasz prawo do zakupów w cenach dla Dealerów, czyli „hurtowych”, nawet gdy Twoje zamówienia dotyczą pojedynczych ilości. W naszym przypadku wyjściową cenę hurtową określamy jako "Cena Dealer B2B".
  6. W panelu B2B obowiązującą Ciebie ceną jest „Twoja Cena”. Jest to ostateczna cena do zapłaty, zawierająca przysługujące Tobie rabaty.
  7. W przypadku wyprzedaży posezonowych lub okresowych promocji, rabaty obliczane są od „Cena Dealer B2B” i wpływają na wysokość „Twojej Ceny”.

RABATY ZA PRE-ORDER
 
  1. Twój rabat obowiązujący na dany sezon wynika ze złożonego pre-orderu.
  2. Im większy pre-order, tym większy rabat na sezon na domówienia.
  3. Pre-orderować można dowolny asortyment z bieżącej kolekcji. Nie ma znaczenia marka czy kategoria towaru. Możesz złożyć zamówienie na produkty tylko jednej marki, a i tak rabat na domówienia zostanie przyznany na wszystko.
  4. Uzyskany rabat za pre-order obniża „Cenę Dealer B2B”, dlatego „Twoja Cena” jest zawsze niższa.
  5. Uzyskany rabat za pre-order obowiązuje również na towary przecenione.

     
ZAPŁATA, TERMINY, RABATY ZA PŁATNOŚĆ
 
  1. Termin płatność za pre-order wynosi 60 dni.
  2. Pre-order przedpłacony do wyznaczonej daty skutkuje dodatkowym skontem w wysokości 2,5%.
  3. Termin płatności za domówienia wynosi:
    • 7 dni, w przypadku gdy nie mamy od Ciebie pre-orderu;
    • 30 dni gdy mamy od Ciebie pre-order.
  4. Domówienia opłacone w panelu B2B przez Przelewy24 (szybkie płatności, blik, karta) skutkują dodatkowym skontem w wysokości 1,5%.
  5. Możesz skorzystać z elastycznego kredytu kupieckiego 1,5% na 30 dni pod warunkiem złożenia pre-orderu na określoną w Tabeli rabatowej wartość.
  6. Istnieje możliwość zapłaty "za pobraniem", tj. u kuriera, do wysokości 6.000 zł.
  7. Istnieje możliwość zapłaty gotówką (do wysokości określonej przepisami) lub kartą przy odbiorze własnym w naszym biurze w Poznaniu.
  8. W przypadku niewywiązywania się z terminów płatności lub gdy posiadasz niekorzystną historię współpracy, w każdym przypadku możemy zażądać przedpłaty.

DOSTĘPNOŚĆ I MAGAZYNY
 
  1. Prowadzimy sprzedaż towarów zarówno z naszego magazynu w Poznaniu (POZ), jak i z magazynów zewnętrznych dostawców (EXT). Panel B2B prezentuje szczegółowe informacje o dostępności w obu przypadkach.
  2. W pierwszej kolejności realizowane są dostawy z magazynu POZ, gdzie termin realizacji wynosi najpóźniej jeden dzień roboczy.
  3. Jeżeli Twoje zamówienie dotyczy towarów dostępnych na magazynie naszego dostawcy, należy liczyć się z wydłużonym terminem realizacji, zależnym od sytuacji, który wynosi od kilku do kilkunastu dni.
  4. Istnieje możliwość zamawiania towarów poniżej stanów magazynowych, a termin realizacji jest uzgadniany indywidualnie.
     
WYSYŁKI I KOSZTY TRANSPORTU
 
  1. Towary dzielimy na te, które można wysyłać firmą kurierską i te, dla których ze względu na przekroczone wymiary ,musimy zaangażować firmę spedycyjną.
  2. Koszty wysyłki podawane są w koszyku.
  3. Koszty nie zwiększają się wraz ze wzrostem ilości towarów w koszyku. Płacisz tylko jeden podstawowy koszt transportu.
  4. Dealerzy, którzy złożyli pre-order posiadają niższe koszty wysyłki domówień.
  5. Dla zamówień powyżej 2000 zł wysyłanych kurierem nie naliczamy kosztów wysyłek.
  6. Istnieje możliwość realizacji zamówienia własnym rozwiązaniem logistycznym.
  7. Realizujemy wysyłki pod dowolny wskazany adres (dropshipping), jednak należy zadbać o poprawne wpisanie adresu i danych kontaktowych odbiorcy podczas procesu zamawiania.
  8. Istnieje możliwość odbioru własnego z naszego magazynu w Poznaniu, wystarczy zaznaczyć tę opcję w koszyku.
     
ZAMÓWIENIA, ZWROTY I WYMIANY
 
  1. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny, na przykład w przypadku wykrycia nieprawidłowych cen bądź błędów technicznych.
  2. W obrocie B2B nie przyjmujemy nieuzasadnionych zwrotów. Prosimy o przemyślane zamawianie.
  3. Dopuszczalne są wymiany – np. na inny rozmiar. Wymiana odbywa się poprzez odesłanie do nas pierwotnego zamówienia i złożenie nowego. Koszty operacyjne ponoszą Dealerzy. Nie zwracamy również wpłaconych środków, pozostawiając je do rozliczenia przy kolejnych zamówieniach.
  4. W przypadku przedłużającej się realizacji zamówienia po stronie Dealera, rezerwacje na towarach utrzymywane są przez 7 dni. Jeżeli mielibyśmy wydłużyć rezerwacje – prosimy o taką informację.